Dark side of the Moon

Taal

Ingesproken door

Thema's muziek

Deze film wordt koepelvullend vertoond.

Wij adviseren ouders altijd zelf een inschatting te maken of de film geschikt/leuk is voor hun kinderen.

Bekijk trailer

A Celebration of Pink Floyd’s legendary album Dark side of the Moon

Pink Floyds iconische album 'The Dark Side Of The Moon' wordt dit jaar 50 jaar en wat is een geschiktere plek om het te vieren en te ervaren dan in het koepeltheater van Museon-Omniversum?

De 42 minuten durende show dompelt je onder in adembenemende 360°-beelden van ons zonnestelsel en daarbuiten, ondersteund door een fantastisch surround sound.

De show zelf is onderverdeeld in 10 nummers van het album, en in chronologische volgorde, elk met een ander thema; sommige futuristisch vooruitkijkend en sommige een retro-erkenning van de visuele geschiedenis van Pink Floyd, allemaal gerelateerd aan een tijd- en ruimte-ervaring.

De allernieuwste technologie wordt omarmd die alleen Museon-Omniversum je kan bieden. Een meeslepende en onvergetelijke ervaring van Dark Side of the Moon!

NB: De avondvoorstelling is geschikt voor 18 jaar en ouder. Deze spectaculaire fulldome-film bevat af en toe grof taalgebruik en snel flitsende beelden en kan mogelijk aanvallen veroorzaken bij mensen die lichtgevoelige epilepsie hebben.

Tickets: € 13,00 (gratis met de Vriendenloterij VIP-kaart)

Onze bezoekers waarderen deze film met een 8,8!

Bestel tickets voor deze film

Donderdag 28 maart, 20:00 uur

Zaterdag 30 maart, 20:00 uur