Buiten loopt de temperatuur op, maar in het museum en filmzaal blijft het aangenaam koel (+/- 20 °C). Een fijne plek om deze dagen aan de warmte te ontsnappen.
Buiten is het volop lente! Help je de wilde bijen met deze bloembommen? 🐝