Header afbeelding

Het W&T-menu boeken

Het W&T-menu  is een serie van zeven lessen voor het primair onderwijs die als pakket aangevraagd worden. Voor ieder jaar van de basisschool is er een les, voor groep 1 & 2 is er een gezamenlijke les. Het aanvragen gaat als volgt:

1. Kies de optie Menu W&T.

2. Voer vervolgens de informatie in van alle groepen in die aan het W&T-menu zullen deelnemen.

3. Het systeem zal u nu vragen om in te loggen. Kies Login als u al over een toegangscode beschikt. Kies Vraag nieuwe toegangscode als dat niet het geval is.

4. Uw login is gekoppeld aan uw school. Vraagt u een nieuwe toegangscode aan, dan moet u eerst de naam van uw school kiezen. Komt uw school nog niet in het bestand voor, dan kunt deze toevoegen. Een medewerker van het Museon zal contact met u opnemen om de gegevens te verifiëren en eventueel aan te vullen.
    U ontvangt een e-mail met uw logingegevens.

5. Nadat u bent ingelogd, geeft u per groep aan welke les uit het W&T-menu u wilt volgen. U kunt dat op twee verschillende manieren doen. U kunt eerst een les kiezen; het reserveringssysteem zal vervolgens een aantal data presenteren waarop deze les mogelijk is. U kunt ook eerst een datum kiezen. Het systeem zal alle lessen voor uw groep presenteren die op die datum mogelijk zijn.
    Let op: het is niet mogelijk twee dezelfde lessen op hetzelfde tijdstip aan te vragen.

6. Tot slot hoeft u uw reservering alleen nog maar te bevestigen. U ontvangt vervolgens een bevestigingsmail met een overzicht van alle lessen die u hebt gereserveerd.

Een les annuleren

Via uw account kunt u tot twee weken voor de datum van een les uw reservering annuleren. Daarna zijn er kosten aan uw annulering verbonden en moet u contact opnemen met het Museon.